zondag 5 september 2010

15Km Amsterdam Noord

Lang geleden woonde ik in Amsterdam Noord en was wel benieuwd of het daar veel veranderd was. Zo had ik gekozen voor een loop de 30 van Amsterdam en wel dan de 15 kilometer. In het begin toch iets te snel vertrokken waardoor mijn HF erg hoog bleef voor mijn doen zo'n 152 gem.
Na drie kilometer moest ik mijn groepje ook laten gaan waardoor ik bijna de hele wedstrijd alleen heb gelopen met toch wel wat wind in de polders achter Amsterdam Noord.
Maar na 58 minuten was ik toch over de finish , eerste was ik zeker niet maar een podium plek in mijn categorie was nog zeker mogelijk dus toch maar even wachten.
De prijsuitreiking zou zijn om +/- 13:00 om 13:30 werd ons verteld dat er wat mis was met de uitslag en dat de prijzen nagestuurd zouden worden zo hebben we twee uur voor niets gewacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten