zaterdag 28 augustus 2010

Triathlon Almere 2010

Triathlon Almere 2010
Vrijdag voor de wedstrijd staan we op met regen heel veel regen het kan maar beter nu vallen dan morgen. Hoewel het gisteren ook al bijna de hele dag geregent heeft.
De hele ochtend regen eerst maar even naar de sporthal voor de inschrijving. De startnummer volgorde klopt voor geen meter zo is het niet te zien welke leeftijdscategorie maar volgorde van inschrijving, startnummer moest dit jaar via de bekende edding achter op de kuit worden geschreven. In de middag toen het droog was de fiets naar het parc ferme gebracht waar het nog zeer drassig was.Daarna nog even naar de scholentriathlon gekeken om te zien hou Omar Brons deze wedstrijd op zijn naam schreef.
Zaterdag de wekker om 5:45 uur om ongeveer half zeven naar de start gelopen om 7:30 te starten zwemmen ging redelijk vond het water wel aan de koude kant maar na 1.06 stond ik alweer aan de kant, Nu fietsen ik merkte al snel dat ik geen goede fietsbenen had maar toch doorgaan maar na anderhalve ronde zo'n 95 km kregen we een onweersbui met hagel en veel regen waardoor ik het heel erg koud kreeg en geen snelheid meer kon maken vandaar maar rechtstreeks naar huis voor een warme douch waar ik echt goed van opknapte om daarna nog even naar het stadion te gaan om de rest aan te moedigen.

2 opmerkingen:

  1. Jammer Hans, volgend jaar sta je er gewoon weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hans,

    Ik miste gisteren al tijdens het looponderdeel. Nu lees ik waarom, heel jammer maar wel begrijpelijk. Gaan we volgend jaar toch samen van start om ons te revancheren.

    BeantwoordenVerwijderen