zaterdag 11 september 2010

Politie triathlon Spijkenisse


Zaterdag 11 September 2010

Na een telefoontje van Randy die mij gevraagd had om mee te doen aan een trio triathlon moest ik daar even over nadenken, ik had namelijk op deze dag de Fish-potato-run gepland.

Maar toen hij aangaf dat het om een podiumplek ging heb ik mij over laten halen.

Het zwemmen zou gedaan worden door Marleen Vos fietsen moest ik voor mijn rekening nemen en lopen zou door Randy Hendriks gedaan worden m.e.w. een snel team van running2000.

We zouden daar met twee teams aan de start komen het andere running2000 team zou bestaan uit Agnus Gerringa Eelco Goud en Koen Henkes.

Marleen kwam als tweede het water uit en ik mocht dus al weg er stond echt heel veel wind en de eerste gedeelte van het parcours had hem dan ook vol tegen, het was mijn taak om voor Eelco te finishen maar in de laatst kilometer van het fietsen kwam hij langszij zodat we nagenoeg gelijk over de finish kwamen, dus was het de taak aan Randy en Koen om nog wat plaatsen goed te maken omdat ik volgens mij als vijfde van de fiets kwam, uiteindelijk is dit ook gelukt om met onze teams als tweede en derde over de finish te komen.

1 opmerking:

  1. Mooie prestatie, tip!!! en mooie weblog (http://triatleet.web-log.nl)

    BeantwoordenVerwijderen