zondag 22 augustus 2010

Triathlon Weesp 2010


De laatste voorbereiding voor Almere die over 6 dagen van start gaat.

Weesp had ik al eerder ingeschreven dan Almere omdat hij anders al vol zit.

Ik wilde de wedstrijd onder de twee uur finishen wat uiteindelijk ook gelukt is.

Het zwemmen was in het begin niet te doen maar na zo'n 300 a 400 meter kwam ik in mijn slag en kon ik lekker doorzwemmen om na ruim 16 minuten uit het water te komen als 29e.

Op de fiets stond er wel wat wind maar die heb je volgende week ook dus maar een beetje spelen met de wind zo kwam ik na ruim een uur weer van de fiets af en al wat plekjes goed gemaakt.

Nu het lopen altijd leuk in weesp drie rondjes veel publiek wel minder dan andere jaren maar evengoed voldoende, uiteindelijk zag ik vlak voor mij Jan van Heteren finishen in 1.58:55 daarna kwam ik over de finish in 1.59:10 overal was dit de elfde plek en een goede generale voor Almere.

2 opmerkingen:

  1. Nou Hans, dat wordt wel weer een toptijd in Almere. Ik kom je aanmoedigen zaterdag.

    gr.

    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik je herken op de fiets zou ik je hard aanmoedigen!Sta ergens bij vogelweg!
    gr koen henkes

    BeantwoordenVerwijderen