zaterdag 8 mei 2010

Eemmeerloop


De Eemmeerloop is een estaffete loop over 50km verdeeld over 5 etappes de eerste etappe werd gelopen door Titus Mulder die als zesde doorkwam de tweede etappe was voor onze snelste loper.
Dit was Chris Henet en die mocht ik overnemen op dat moment wisselde ik als tweede na mijn etappe van 9,210 meter kwam ik als derde overal door met een ruime voorsprong op de andere masters.
Mijn tijd van 33:12 over die afstand is een gemiddelde van 16.6km per uur dus ik was zeer tevreden het was ook erg lang geleden voor mij dat ik zo snel gelopen had.
Na mij was Randy Hendrix aan de beurd voor de langste afstand van 14.1 en als laatste hadden we onze organisator Harry van t'Veld.
Onze finish deden we met 4 man en we waren ook vierde overal maar wel eerste masters en dat was de bedoeling.
Nu nog de prijsuitreiking met een Bunschoterkoek en beker als prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten