zondag 30 mei 2010

Almere-City-Run


Zondag 30 Mei,
Op deze dag konden we kiezen voor Triathlon Nieuwkoop of de Almere city run ik had gekozen voor het laatste om hierbij voor een halve marathon te kiezen op een tempo van mijn komende hele Triathlon in Oostenrijk.
Deze wedstrijd moest voor mij in Duurtempo 2 wat inhoud een hartslag van 115 tot 130, al gauw zit ik tegen de 130 en net even iets daarboven maar het tempo voelt goed aan.
De regen blijft de hele wedstrijd parte spelen maar na een ronde doorkomst zat ik op een tijd van rond de 29 min, ik gokte op een tijd tussen de 1u30 en 1u35 uiteindelijk ben ik gekomen op 1u29:06.
Geen idee wat dit in de totaal uitslag betekent maar tevreden ben ik er zeker mee, als ik deze tijd kan vasthouden op een triathlon met wat verval moet ik zeker op de marathon 3u15 kunnen lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten