zondag 7 maart 2010

ATC Offroad Duathlon


Maar om half een was de start van de eerste 8 kilometer lopen deze gingen wel aardig ik liep samen met Frank veltman de eerste 8 kwam ik door in 33 minuten wel aardig in het parc fermee met Frank Jeroen Schenk, Dave Roelvink, Frank Rotgans en Dennis Heer. Het fietsen was zwaar maar wel te doen de eerste plas door het water leverde al een natte voet op maar die kreeg ik na een rondje fietsen wel weer droog. Maar na elke ronde die ik doorkwam zowel bij het lopen als bij het fietsen werd er omgeroepen dat ik twee weken terug in het ziekenhuis had gelegen. het fietsen ging al snel samen met Dennis Heer alleen na twee rondjes zat mijn voorwiel zo vast dat ik moest stoppen omdit weer gangbaar te maken in de resterende rondes heb ik wel weer wat goedgemaakt waardoor ik het laatste stukje lopen rustig aan kon doen met een eindtijd van 2:12 mag ik dan ook tevreden zijn voor de nieuwe sponsor, want laten we niet vergeten het zag er toch weer mooi uit in deze groen outfit. Het was ook leuk om na de wedstrijd even na te beppen met je team maats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten