zondag 21 maart 2010

Lenteloop Ava81

Zondag 21 Maart is de traditionele Lenteloop van atletiek vereniging Ava81.
S'morgens regende het nog maar langzamerhand begon het droger te worden voordat om elf uur de start was van de 10 20 en 30 kilometer.
Eenmaal weg op de fiets naar de start kreeg ik halverwege nog een lekke band waardoor ik genoodzaakt was mijn ouders te bellen voor een ophaal in Almere stad, gelukkig was ik nog op tijd voor de start.
Ik zou namens het team Warnershuisentuin aan de start staan met Emile voor de 20 kilometer.
Bij het inlopen begon al een beetje de zon te schijnen waardoor het lopen aangenaam warm zou worden in het triathlon pak en wat opzet mouwtjes sta ik aan de start.
Bij de start kom ik al gauw Wannie tegen die ook de 20kilometer gaat lopen dan weet ik al dat ik niet hoef te gaan voor de volle winst, ik wou ongeveer weggaan op 1uur20 dat is uiteindelijk geworden 1:21:35 en een tweede plek op de 20 kilometer.
Toen ik in de kleedkamer mijn sokken uit deed bleek er een fikse bloedblaar te zitten.
Na eenmaal gehoord te hebben dat er voor de tweede en derde plek de prijs nagestuurd zou worden ben ik richting mijn ouders gegaan omdat ze mij naar huis zouden brengen met mijn fiets met lekke band, in ieder geval bedankt hiervoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten