woensdag 24 februari 2010

Parcoursverkenning ATC duathlon

Om half elf zou de parcoursverkenning zijn van de ATC duathlon mooi om even te kijken hoe het parcours is veranderd.
Om even voor half tien vertrokken van huis kom ik bij de fietsbrug Jeroen Schenk en Barry Rotgans tegen zij stonden te wachten op nog een aantal atleten om ook naar de parcoursverkenning te gaan, het ging om Frank Rotgans en Omar en Milan brons die door hun vader gebracht werden.
Op naar het kotterbos onderweg was de temperatuur -2 met als gevolg wat plassen die waren op gevroren we zijn gegaan via de fietsbrug op naar de Ibisweg waarna we het fietspad zijn gevolgd langs het water, daar zag ik Barry voor mij onderuit gaan de rest ben ik kwijt.
Ik weet dat ik even ben bijgekomen in de ambulance en daarna weer in het ziekenhuis in de CT scan.
Bleek dat ik een hersensschudding had en vijf minuten buiten westen geweest ben maar voor mijn idee ben ik ongeveer een uur kwijt die ik mij niet meer kan herinneren.
Maandag nog in het ziekenhuis doorgebracht maar in de middag ontslagen naar nog wat foto's gemaakt te hebben van mijn pols.
Nu weer thuis maar mijn hartslag is nog steeds aan de hoge kant maar dat zakt vanzelf wel weer een keer terug.
Verder wat lichte hoofdpijn en spierpijn in mijn schouders en ziek thuis niet mijn ding.
Ik hoop niet dat het groepje waarmee ik fietsten al te geschrokken is van mijn val een ieder in iedergeval bedankt voor het alarmeren van de ambulance.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten