zondag 6 december 2009

Kromslootparkloop

Zondag 6 December de dag van zowel de kromslootparkloop als het concert van Rammstein in het gelredome.
Het leek mij een goed idee om lopend naar het kromslootpark te gaan, toch een kleine 5 kilometer inlopen die ik natuurlijk ook weer terug moet, dus vandaar gekozen voor de 10 kilometer.
Aan de start stonden Auke schievink die vorig jaar nog voor mij finishde en verder Milan Brons een opkomend talent verder Dave Roelvink en Jarrich van Woersom.
De eerste 5 kilometer samen gelopen met Auke die daarna mij moest laten gaan zodat ik de laatste 5 kilometer alleen moest lopen, maar niet getreurd toen begonnen we mensen van de 15 kilometer in te halen.
Ik kwam als eerste over de finish na op het laatste stukje nog verkeerd gestuurd te zijn in 37:30.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten