zondag 13 december 2009

Crosscup nummer drie


Crosscup nummer drie gaat van start vanaf het zilverstrand, maar voordat ik daar ben moet ik er eerst nog komen.
Dit keer gekozen om op de fiets naar het zilverstrand te gaan langs de dijk mooi voor een half uurtje infietsen met daarna nog wat inlopen over het parcours.
Veel bekende aan de start dus was het weer tijd om de strijd met Dennis Heer aan te gaan om wie er het eerst over de finish zou komen, dit keer was ik iets eerder omdat ik Dennis al in de derde ronde te pakken had.
Eenmaal bij de fininsh aangekomen had ik er een afstand opzitten van ruim 9km in ruim 37 minuten.
Een mooie eindtijd en volgens mij weer vierde bij de masters, nu maar weer opzoek naar de fiets om de weg terug te vinden, via het kromslootpark een half uurtje terug.
Verder was het maar net iets boven het vriespunt wat voor het eerst dit jaar echt koud aanvoelde.
Volgende week de halve marathon van Dronten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten