zondag 29 mei 2011

Almere City Run

Op Zondag 29 Mei was de tweede Almere city run vorig jaar met veel regen een halve marathon gelopen dit jaar wat meer werken aan de snelheid en gekozen voor de 14 kilometer.
Bij de start zag ik Remco Grasman die ook voor de 14 ging dus eerste kon ik al niet worden, later kwam ik Robin van de Linden ook nog tegen maar in de wedstrijd stapte hij na drie kilometer al uit ik liep toen 5e in de wedstrijd na een rondje van 7 kilometer liep ik volgens mij vierde met de nummer twee en drie in zicht.
Ongeveer halverwege de tweede ronde liep ik derde en niet veel later had ik de nummer twee ook ingehaald nu al sla'omend naar de finish om als tweede te finishen dit jaar was er dan wel geen regen maar de wind was wel degelijk aanwezig.

1 opmerking:

  1. Ik zag net in de uitslagen dat ik voor jou ben geeindigd??????Hihi......Ze zijn wel lekker bezig he met die uitslagen....Heb ze al wel gemaild
    Groetjes van Gerben ( 3e Almere cityrun 14 km)

    BeantwoordenVerwijderen