zaterdag 16 april 2011

35e Geinloop te Driemond

Even een tussendoor wedstrijdje. Vroeger heb ik de Geinloop regelmatig meegedaan voor sportlife als bedrijvenloop. Nu is het even een tussendoor loopwedstrijdje om te kijken hoe het zit met de snelheid, Aan de start zie ik al gauw bekende zoals Barry Dooper,Chris Borch, Ruud van der Laan en Frans Woerden allemaal goede atleten en allemaal gaan ze weg op de zelfde afstand de halve marathon, als snel ontstaat er een kopgroep met alleen Barry vooruit die we ook niet meer terug zien na zo'n 6 kilometer kom ik samen te lopen met een voor mij onbekende maar na de 10 kilometer was ik hem ook kwijt de 10 kwam ik door net binnen de 39 minuten het gaatje begon groter te worden en na wat lusjes kon je goed zien waar een ieder liep, in de laatste 2 kilometer kreeg ik wat kramp in mijn rechter kuit maar mijn tweede plek kon ik vasthouden door in 1.21:53 te finishen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten