woensdag 16 maart 2011

ATC 10 miles en ATC NK Duathlon

Allereerst dan maar de eerste wedstrijd van het ATC circuit de 10 miles.
In de eerste kilometers kon ik niet meer meekomen met de kop van de wedstrijd dat zal de leeftijd wel zijn, maar naarmate de wedstrijd vorderde haalde ik steeds meer mensen in om uit te komen op een eindtijd net even boven de 1uur en een minuut en tweede H40 achter Frank omdat Randy Hendriks niet gestart was later bleek dat hij ziek was.
Eelco was er wel en die haalde ik inderdaad op een gegeven moment in.
Een maand later was er dan de tweede wedstrijd een Crossduathlon dit was tevens NK.
Tot mijn verbazing kwam ik nagenoeg gelijk met Randy de wisselzone binnen wetend dat mijn fietsen iets beter is dit bleek later in de uitslag ook het geval ik was 2e H40 en Randy maar liefst 5e H40, Omdat ik nu twee keer tweede ben geworden sta ik redelijk stevig nu op de tweede plaats nu nog even kijken hoe Randy de rest van het circuit het ervan af gaat brengen hij kan geen wedstrijd missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten