donderdag 8 juli 2010

IRONMAN Klagenfurt 2010



04 Juli 2010 Ironman Klagenfurt
Een mooie vlakke race is het geworden als ik naar mijn tijden kijk.
Het zwemmen ging in de wörthersee dit water is zo helder dat de organisatie vertelde dat je het kon drinken, dit heb ik onderweg ook gedaan waardoor ik geen kramp heb ervaren.
Na 1uur 2 minuten en 53 seconden ging ik over de mat dit bleek bij de H45 de 22e zwemtijd te zijn.
Nu het fietsen dit ging in 5uur 3 minuten en 58 seconden ook dit bleek de 22e tijd te zijn.
Nu mijn onderdeel het lopen dit ging in 3uur 20 minuten en 34 seconden hiermee was ik naar de 11e plaats gelopen overal was ik nummer 104 van de ruim 2600 deelnemers.
Met een eindtijd van 9 uur 34 min en 11 seconden heb ik weer een pr verbeterd met zo'n 17 minuten.

1 opmerking:

  1. Hoi Hans,

    Puike prestatie en een mooie PR verbetering! Mogelijk zit er in Almere nog zo'n stap in. Ik ben benieuwd...

    Spreek je daar. Ik overnacht bij Leo en Geerke Muys.

    Groeten,

    Guido

    BeantwoordenVerwijderen